می تواند کیست کلیه از 6 سانتی متر چون مکرر به عفونت دستگاه ادراری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند کیست کلیه از 6 سانتی متر چون مکرر به عفونت دستگاه ادراری

می تواند کیست های کلیه از 6cm علت تکرار عفونت ادراری؟ اگر چه، بسیاری از بیماری های کلیوی کیست هیچ علائم وادار به اما آن را می تواند عفونت های مکرر و برخی از علائم دیگر شود.

چرا کیست کلیه از 6 می تواند باعث عفونت ادراری مکرر؟

هنگامی که کیست بزرگ شده و به حدی، آنها مستعد ابتلا به پاره می باشد. هنگامی که کیست پاره شده و مایعات کیستیک جاری میگردد. مایعات عفونت به اندام جایی که آنها جریان را از طریق ایجاد کند. هنگامی که آنها از طریق مجاری ادراری جریان، آن را به عفونت ادراری می شود.

آیا کیست های کلیه از 6 سانتی متر باید درمان شود؟

درمان اغلب لازم نیست که هیچ علامت ظاهر می شود. اما اگر عملکرد کلیه کاهش یافته و یا درد شدید توسعه، اندازه گیری فوری باید گرفته شود. سوزن یا جراحی برای مقابله با مشکلات است که در چنین شرایطی به تصویب رسید. و کیست های کلیه از نتیجه در علائم آن را به عنوان تا قطر 4cm رشد می کند. علائم و نشانه ها شامل درد مبهم در پشت و یا کنار، تب یا درد ناحیه بالای شکم و غیره به طوری که ما خواهان برای درمان کیست های کلیه از 8 سانتی متر است.

چگونه برای درمان کیست های کلیه از 6 سانتی متر و جلوگیری از عفونت مکرر دستگاه ادراری؟

معمولا، دو راه برای درمان کیست کلیه وجود دارد. برای ساده عملیات کیست کلیه خواهد شد برای درمان آن، با کمک از عمل استفاده شود، ممکن است مردم پیش آگهی خوبی دارند.

اما برای افراد مبتلا به کیست های پیچیده کلیه، عمل است انتخاب خوبی نیست، چرا که عملیات می تواند کیست را حذف کنید، چه چیزی بدتر از آن ممکن است عفونت را بدتر کند.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان کیست کلیه شما می توانید به ما پیام بگذارید و یا چت با دکتر آنلاین ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: